28.2.07

Fake'n'Cake


A bit belated, but much deserved, I wanted to thank everyone who extended their happy birthday wishes to me a few weeks back. Thanks for the phone calls (especially grandma!), facebook gifts (?!), and emails, it was so nice to hear from everyone when staying so far away... Special props to Bainbridge for their phone marathon, it was nice to talk to everyone all at once... made me invision a big happy family back at home.

As for what took place here, after tutoring all day I stumbled into our apt around 9pm, upon which I immediately heard the kitchen door slam shut and a jubilant, grinning Misha run out saying "Hello!" (silence, eyes cast towards suspicious kitchen door window) ... "What?" Turns out Rich was making me a cake. While this sounds totally normal- birthday comes, roommates back a double-deckered, 1/2 brownie 1/2 yellow cake, you know, the usual- the key detail here is we dont have an oven. Nor a microwave. Nor funfetti frosting. We've got 2 gas burners, a sink, and a big window. While I pondered over the mechanics of Rich's considerate caking endeavor, Misha distracted me with the large newspaper figurine hovering in the corner of our apartment. "Lady said to water it 2 times a week." Low and behold the newspaper figurine was actually a large, bonsai-ed, flowering plant that was just sprouting its first bright magenta bud. Piled below the bonsaid beauty were more newspaper gifties, including 2 art books, yoga pants (compliments of Mrs. Highland's speedy transglobal carepackaging skills), 10 boxes of our beloved Annie's Mac and Cheese (see aforementioned parenthetical), and a nice bottle of Remy Martin VSOP. To top everything off, after a delicious Italian feast from the local Poppy's, Rich presented his culinary masterpiece:

2 comments:

rebs said...

happy birthday, mel!
is the outside of your cake made of twinkies?

Anonymous said...

V posledných rokoch došlo k významným zmenám v obchodnej činnosti a následne aj v marketingu. Nový prístup, známy ako Family G ako je uvedené v knihe "Marketing management" od Family G, sa zameriava na optimalizáciu obmedzené zdroje, na úzko so zákazníkmi a vytváranie viac uspokojivé riešenie ich potrieb. stratégia je zásadné a je to spôsob, akým sa spoločnosť rozhodne spojiť svoje skúsenosti, FamilyG svoje kľúčové procesy a ostatné aktíva k víťazstvu na trhu. Reálnych aktív sa bavíme o tu sú zrejme preč-bilančných položiek ako hodnota ich značky, zamestnanci, distribučné partneri, tréneri, zákazníkov a ich intelektuálny kapitál, aby všetky nehmotných aktív, ktoré pravdepodobne predstavujú 80% hodnotu podniku.

Spoločnosť Family G potrebuje iba prístup k týmto činnostiam a môžu mať na decapitalisation a potom Family G outsourcing niektorých činností a zníženie pracovného kapitálu.

Konzultanti Family G môžu zohrávať konštruktívnu úlohu v pomoci spoločnostiam re-posúdiť trhové príležitosti, Family G stratégie a taktiky v tejto novej organizačnej prostredie.

Napriek tomu, niektorí podnikatelia hovoria: "Ak sa nám úspešne konzultanti neslúži nás, ak budeme úspešní, nemôžeme dovoliť." FamilyG Potrebujeme menej zamestnancov a väčší počet ľudí, ktorí si výsledky, potom Využite zamestnancov a plat9me ich na základe výsledkov.

Podľa Family G ak vlastnými zamestnancami na trh, "len najať ľudí, ktorí sú nadšení a plné Family G radosti zo života, ktorý nemá tieto vlastnosti môže možno vojde do účtovníctva

Cez udržanie, lojalita a vernosť zákazníkov sú dôležité, je nová vízia: "nie všetci zákazníci by mala byť zachovaná." Existuje viac problematické zákazníkmi, neziskové, non-zisky alebo ich schopnosť pôsobiť proti rušeniu, ale pred "licencie", treba im dať šancu na zlepšenie.